Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Rykach

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

archiwista (umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa w wymiarze 0,4 etatu)

Symbol oferty
OR.2110.1.2023
Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Rykach ul.Leona Wyczółkowskiego 10a 08-500 Ryki
Data ogłoszenia
2023-05-25
Termin składania dokumentów
2023-06-05
Wymagane wykształcenie

wykształcenie co najmniej średnie

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie co najmniej średnie;
  3. co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej pół roczny staż pracy w archiwum;
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku archiwista w Starostwie Powiatowym w Rykach;
  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe;
  7. nieposzlakowana opinia;
  8. znajomość przepisów z zakresu instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt;
  9. znajomość przepisów obowiązujących w zakresie postępowania z dokumentacją spraw ostatecznie załatwionych i prowadzenia archiwum,
  10. umiejętność obsługi urządzeń technicznych wykorzystywanych w związku z wykonywaniem obowiązków służbowych, w tym obsługi komputera (środowisko Microsoft Office: Word i umiejętność sprawnego planowania i organizacji pracy;
  11. sumienność, komunikatywność, samodzielność, dokładność;

 

Wymagania dodatkowe/oczekiwane:

  1. staż pracy w administracji samorządowej w archiwum zakładowym,
  2. wykształcenie wyższe;
  3. ukończony kurs I stopnia dla archiwistów zakładowych,
  4. wiedza w zakresie ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o dostępie do informacji publicznej, przepisy z zakresu ochrony danych osobowych,
  5. znajomość obsługi programu elektronicznego obiegu dokumentacji
Zakres obowiązków

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  • Prowadzenie spraw archiwum zakładowego w zakresie:
  1. Przyjmowanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych,
  2. Przechowywania i zabezpieczania zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji,
  3. Przeprowadzania skontrum dokumentacji (czynności kontrolne, których celem jest ustalenie zgodności stanu faktycznego, z zapisami dokonanymi w inwentarzu lub innym dokumencie ewidencyjnym oraz nadzór nad terminowym i właściwym przekazywanie akt do archiwum,
  4. Porządkowania przechowywanej dokumentacji przejętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym,
  5. Udostępnianie przechowywanej dokumentacji,
  6. Wycofywania dokumentacji ze stanu archiwum w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej,
  7. Inicjowania brakowania dokumentacji niearchiwalnej,
  • Prowadzenie ewidencji udostępniania dokumentacji w archiwum zakładowym,
  • Prowadzenie ewidencji wyników pomiaru temperatury i wilgotności powietrza w archiwum,
  • Doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją,
  • Przygotowywanie zaświadczeń, odpisów i uwierzytelnionych kopii z dokumentacji znajdującej się w archiwum,
  • Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych
Wymagane dokumenty
  1. Wymagane dokumenty:
  1. Życiorys zawodowy (CV),
  2. List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
  3. Kwestionariusz osobowy – według załączonego wzoru,
  4. podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  5. podpisane oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
  6. kserokopie świadectw i dokumentów stwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje i umiejętności. Oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
  7. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy – świadectwa pracy, zaświadczenia. Oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
  8. podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  9. podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku informatyk
    w Starostwie Powiatowym w Rykach,
  10. dokumenty aplikacyjne, w których umieszczą Państwo dane osobowe wykraczające poza zakres określony
    w art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem: Oświadczenie o wyrażeniu zgody Staroście Ryckiemu na przetwarzanie danych osobowych kandydata zawartych w ofercie pracy dla celu realizacji procesu rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Rykach zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
    o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 t.j.) i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego
    i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530 t.j.),
  11. podpisana Klauzula Informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Rykach
    w celu rekrutacji i zatrudniania (klauzula informacyjna w załączniku),
  12. w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata lub biuro tłumaczeń, bądź tłumacza przysięgłego.
Warunki pracy

Informacja o warunkach pracy:                                                                                                                       

1) miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Rykach, 08-500 Ryki, ul. Leona Wyczółkowskiego 10A,

2) wymiar czasu pracy: 0,4 etatu (16 godzin tygodniowo),

3) charakter pracy: praca biurowa.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu kwietniu 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Rykach,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Miejsce i termin składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Rykach lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Rykach, ul. Leona Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki z dopiskiem: „Nabór na stanowisko archiwista w Starostwie Powiatowym w Rykach” do dnia 5 czerwca 2023 r.  do godz. 12.00.

Uwagi

Pozostałe informacje dotyczące naboru:

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.


Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spryki.bip.lubelskie.pl) oraz na Tablicy Ogłoszeń Starostwa powiatowego w Rykach przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Załączniki
  • pdf 0,53 MB pobrano: 11 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Justyna Noworol
    Dodano do BIP dnia 25-05-2023 12:53:12