Inspektor w Wydziale Architektury i Budownictwa
wykształcenie co najmniej średnie budowlane;
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie co najmniej średnie budowlane;
- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji architektoniczno-budowlanej (samorządowej lub rządowej) - co najmniej cztery lata;
- znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego wraz z przepisami wykonawczymi;
- sprawna obsługa komputera z edytorem tekstowym, w tym MS Word;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
- wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i radzenia sobie ze stresem.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji architektoniczno-budowlanej (samorządowej lub rządowej) - co najmniej cztery lata,
- umiejętność obsługi programów elektronicznego zarządzania dokumentacją i RWDZ:
- umiejętność obsługi programów informacji prawnej typu LEX, Legalis;
- uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) wykonywanie zadań należących do powiatowej administracji architektoniczno-budowlanej, w tym prowadzenie spraw związanych z:
- wydawaniem/odmową wydania pozwolenia na budowę, zmianą pozwolenia na budowę (weryfikacja dokumentacji w zakresie kompetencji organu adm. arch.- bud., wdrożenie postępowania administracyjnego, przygotowanie decyzji),
- stwierdzaniem wygaśnięcia decyzji o pozwoleniu na budowę,
- przenoszeniem decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz innej osoby,
- przygotowywaniem dokumentacji do uzgodnienia z wojewódzkim konserwatorem zabytków,
- weryfikacją dokumentacji związanej z wejściem na teren sąsiedniej nieruchomości;
2) prowadzenie spraw dotyczących zgłoszeń o zamiarze budowy oraz wykonywania robót budowlanych nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę, w tym m.in.: zgłaszanie sprzeciwu w sprawie budowy oraz wykonania robót i nakładanie obowiązku uzyskania pozwolenia na budowę;
3) prowadzenie spraw związanych z rozbiórką budynków:
- wymagających pozwolenia (weryfikacja dokumentacji, wdrożenie procedury administracyjnej, przygotowanie decyzji nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę;
4) prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pozwolenia na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego (weryfikacja złożonych dokumentów, prowadzenie procedury administracyjnej);
5) potwierdzanie powierzchni użytkowej i wyposażenia technicznego domu jednorodzinnego dla celów dodatku mieszkaniowego;
6) sporządzanie sprawozdań statystycznych;
7) obsługa petentów, udzielanie informacji na temat procedur związanych z budownictwem, pomoc w zakresie wypełnienia wniosków, oświadczeń, zgłoszeń;
8) archiwizacja prowadzonych akt spraw do archiwum zakładowego;
9) prowadzenie akt spraw zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt organów powiatu i starostw powiatowych.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys zawodowy (CV),
- List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
- Kwestionariusz osobowy – według załączonego wzoru,
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- podpisane oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
- kserokopie świadectw i dokumentów stwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje i umiejętności. Oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy – świadectwa pracy, zaświadczenia. Oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
- podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w Starostwie Powiatowym w Rykach,
- dokumenty aplikacyjne, w których umieszczą Państwo dane osobowe wykraczające poza zakres określony
w art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem: Oświadczenie o wyrażeniu zgody Staroście Ryckiemu na przetwarzanie danych osobowych kandydata zawartych w ofercie pracy dla celu realizacji procesu rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Rykach zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 t.j.) i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530 t.j.), - podpisana Klauzula Informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Rykach
w celu rekrutacji i zatrudniania (klauzula informacyjna w załączniku), - w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez biuro tłumaczeń, bądź tłumacza przysięgłego.
Informacja o warunkach pracy:
1) miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Rykach, 08-500 Ryki, ul. Leona Wyczółkowskiego 10A,
2) wymiar czasu pracy: pełny etat (40 godzin tygodniowo),
3) charakter pracy: praca biurowa, obsługa monitorów ekranowych powyżej 4 godz..
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu grudniu 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Rykach,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Rykach albo przesłać poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego albo przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Rykach, ul. Leona Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Inspektor w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Rykach przy ul. Leona Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki do dnia 6 lutego 2024 r. do godz. 14:00.
Pozostałe informacje dotyczące naboru:
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (do 6 miesięcy). W czasie trwania umowy o pracę organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, za wyjątkiem dokumentów złożonych poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP,
z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spryki.bip.lubelskie.pl) oraz na Tablicy Ogłoszeń Starostwa Powiatowego
w Rykach przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Dodano do BIP dnia 26-01-2024 11:15:46