Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Rykach

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko ds. z zakresu rejestracji pojazdów w Wydziale Komunikacji

Symbol oferty
OR.2110.6.2024
Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Rykach ul.Leona Wyczółkowskiego 10a 08-500 Ryki
Data ogłoszenia
2024-03-25
Termin składania dokumentów
2024-04-05
Wymagane wykształcenie

wykształcenie średnie,

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania niezbędne:
  2. obywatelstwo polskie,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. nieposzlakowana opinia;
  6. wykształcenie średnie,
  7. co najmniej pół roku doświadczenia zawodowego w administracji samorządowej lub rządowej,
  8. znajomość ustaw: Prawo o ruchu drogowym, Kodeks postępowania administracyjnego wraz z przepisami wykonawczymi,
  9. sprawne posługiwanie się programem komputerowym MS Office,
  10. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. z zakresu rejestracji pojazdów,
  11. wysoka kultura osobista, komunikatywność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, umiejętność pracy zespołowej, odporność na stres.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  2. wyksztalcenie wyższe,
  3. umiejętność obsługi programów – system informatyczny Pojazd, Legalis.
Zakres obowiązków
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

Zakres zadań na stanowisku i wynikających z nich obowiązków pracownika:

  1. wykonywanie czynności związanych ze zgłoszeniem zbycia pojazdu,
  2. wykonywanie czynności związanych z demontażem pojazdu,
  3. wykonywanie czynności związanych z czasowym wycofaniem pojazdu z ruchu i przywróceniem pojazdu do ruchu,
  4. wykonywanie obowiązków związanych z dowodami rejestracyjnymi m. in. Wpisywanie lub wykreślanie adnotacji HAK, VAT, PIT, CIT, BUS 100 km/h,
  5. dokonywanie lub skreślanie adnotacji o zastawie rejestrowym,
  6. wymiana dowodu rejestracyjnego za względu na brak miejsca na pis kolejnego badania technicznego lub zmianę stanu faktycznego, który wymaga zmiany danych zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym,
  7. wydawanie dowodów rejestracyjnych pojazdów oraz wtórników dowodów rejestracyjnych,
  8. zwrot dowodów rejestracyjnych zatrzymanych przez uprawniony organ,
  9. prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z nakładaniem kar w przedmiocie naruszenia obowiązku zawiadomienia o zbyciu i nabyciu pojazdu,
  10. rejestracja pojazdów w razie nieobecności pracowników zajmujących się rejestracją.

 

Wymagane dokumenty
  1. Wymagane dokumenty:
  1. oferta z wnioskiem o zatrudnienie,
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy,
  4. podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności cywilnoprawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  5. podpisanie oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
  6. kserokopie świadectw i dokumentów stwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje i umiejętności. Oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
  7. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy – świadectwa pracy, zaświadczenia. Oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
  8. podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  9. podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ds. uprawnień kierowców do kierowania pojazdami oraz rejestracji pojazdów,
  10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000) i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 t.j. z późn. zm.);
  11. podpisana Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Rykach w celu rekrutacji i zatrudniania (informacja w załączniku),
  12. w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata lub biuro tłumaczeń, bądź tłumacza przysięgłego.
Warunki pracy
  1. Informacja o warunkach pracy:

                                                                                                                                                              

1) miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Rykach, 08-500 Ryki, ul. Leona Wyczółkowskiego 10A,

2) wymiar czasu pracy: pełny etat (40 godzin tygodniowo),

3) charakter pracy: praca biurowa.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

6.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu lutym 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Rykach,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów
  1. Miejsce i termin składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Rykach lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Rykach, ul. Leona Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki z dopiskiem: „Nabór na stanowisko  ds. uprawnień kierowców do kierowania pojazdami oraz rejestracji pojazdów w Wydziale Komunikacji” do dnia 5 kwietnia 2024 r.  

Uwagi
  1. Pozostałe informacje dotyczące naboru:

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (do 6 miesięcy). W czasie trwania umowy o pracę organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, za wyjątkiem dokumentów złożonych poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP,
z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego.

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spryki.bip.lubelskie.pl) oraz na Tablicy Ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Rykach przez okres co najmniej 3 miesięcy.

 

 

 

Załączniki
  • pdf 0,53 MB pobrano: 21 razy
  • pdf 104 KB pobrano: 53 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Justyna Noworol
    Dodano do BIP dnia 25-03-2024 15:31:35