stanowisko ds. ewidencji gruntów i budynków dla Gminy Kłoczew (zatrudnienie od 01.04.2022 r.)
- wykształcenie wyższe geodezyjne;
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie wyższe geodezyjne;
- znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, Kodeks postępowania administracyjnego wraz z przepisami wykonawczymi do tych ustaw,
- sprawne posługiwanie się programami komputerowymi: MS Word, Excel, Open Office,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. ewidencji gruntów i budynków dla Gminy Kłoczew,
- wysoka kultura osobista, komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole i radzenia sobie ze stresem.
- Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w wykonywaniu zadań w administracji geodezyjnej w samorządzie powiatowym,
- umiejętność obsługi programów: EWOPIS, EWMAPA, OŚRODEK i LEX,
- uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii nadane na podstawie art. 43 pkt 1i pkt 2 ustawy – Prawo geodezyjne i kartograficzne.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie ewidencji gruntów i budynków dla Gminy Kłoczew,
- udostępnienie danych ewidencyjnych w postaci udzielania informacji, wypisów, wyrysów, kopii map ewidencji gruntów i budynków, zaświadczeń,
- przyjmowanie i obsługa wniosków kierowanych do starostwa a dotyczących ewidencji gruntów i budynków,
- prowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
- sporządzanie zestawień zbiorczych danych ewidencji gruntów i budynków,
- zawiadamianie o dokonanych zmianach np. organy podatkowe, Wydział Ksiąg Wieczystych, jednostki statystyki publicznej itp.,
- prowadzenie rejestru cen i wartości nieruchomości i udzielanie informacji objętych tym rejestrem,
- sporządzanie dokumentów obliczenia opłat za udostępnianie danych z zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny,
- Życiorys (CV),
- Kwestionariusz osobowy – według załączonego wzoru,
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- podpisane oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
- kserokopie świadectw i dokumentów stwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje i umiejętności. Oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy – świadectwa pracy, zaświadczenia. Oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
- podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ds. ewidencji gruntów i budynków dla Gminy Kłoczew,
- dokumenty aplikacyjne, w których umieszczą Państwo dane osobowe wykraczające poza zakres określony w art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem: Oświadczenie o wyrażeniu zgody Staroście Ryckiemu na przetwarzanie danych osobowych kandydata zawartych w ofercie pracy dla celu realizacji procesu rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Rykach zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 t.j. z późn. zm.);
- podpisana Klauzula Informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Rykach w celu rekrutacji i zatrudniania (klauzula informacyjna w załączniku),
- w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata lub biuro tłumaczeń, bądź tłumacza przysięgłego.
- Informacja o warunkach pracy:
1) miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Rykach, 08-500 Ryki, ul. Leona Wyczółkowskiego 10A,
2) wymiar czasu pracy: pełny etat (40 godzin tygodniowo),
3) charakter pracy: praca biurowa.
Rodzaj umowy: umowa o pracę w wymiarze 1 etat.
Zatrudnienie od 01.04.2022 r.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu październiku 2021 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Rykach,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
- Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Rykach lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Rykach, ul. Leona Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. ewidencji gruntów i budynków dla Gminy Kłoczew w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru Nieruchomości” do dnia 15 grudnia 2021 r. do godz. 14:00.
- Pozostałe informacje dotyczące naboru:
Po upływie terminu do złożenia dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Rykach spryki.bip.lubelskie.pl
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w kadrach (pok. 118) w ciągu 15 dni roboczych po upływie 3-ch miesięcy od dnia umieszczenia informacji o wyniku naboru.
Dodano do BIP dnia 18-11-2021 13:05:31