Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Rykach

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko urządnicze ds. zamówień publicznych i inwestycji w Wydziale Rozwoju i Zarządzania Mieniem Powiatu

Symbol oferty
OR.2110.10.2024
Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Rykach ul.Leona Wyczółkowskiego 10a 08-500 Ryki
Data ogłoszenia
2024-06-18
Termin składania dokumentów
2024-07-01
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym;

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

 

  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym;
  6. co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe (preferowane w administracji publicznej).
  7. podstawowa wiedza z zakresu zamówień publicznych, procesu inwestycyjno – budowlanego i finansów publicznych.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Biegła obsługa komputera – Pakiet Office( Word, Exell ), Internet,
  2. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych np: fax, ksero, skaner itp,
  3. Umiejętność pracy w zespole, jak również samodzielnie,
  4. Umiejętność szybkiego konstruowania wniosków, formułowania samodzielnych ocen
  5. Łatwość nawiązywania kontaktów.
Zakres obowiązków

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

a) Prowadzenie procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych oraz innych zamówień na roboty budowlane, usługi  i dostawy związane z realizacją zadań powiatu podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności  przygotowanie i prowadzenie postępowań we wszystkich trybach określonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Regulaminu wewnętrznego.

b) Sprawy związane z prowadzeniem inwestycji prowadzonych przez powiat, przygotowywanie
i nadzór nad realizacją inwestycji, w tym:

  • zlecanie opracowania wielobranżowych projektów budowlanych z przedmiarami robót
    i kosztorysami inwestorskimi, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami rzeczoznawców, dysponentów mediów oraz innych instytucji, sporządzanie i złożenie wniosków i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, uzyskanie wszelkich uzgodnień budowlanych, kosztorysów inwestorskich, audytów energetycznych oraz wszelkich innych dokumentacji wymaganych przepisami prawa,.
  • zlecanie innych dokumentacji niezbędnych do przeprowadzenia remontów np.: przedmiarów robót, inwentaryzacji dendrologicznej oraz innych dokumentów niezbędnych do zgłoszenia robót.
  • sprawdzanie i weryfikacja wykonanych dokumentacji projektowo – kosztorysowych,
  • uzyskiwanie pozwoleń na budowę lub zgłaszanie zamiaru wykonania robót budowlanych właściwym organom, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane,
  • koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją prowadzonych zadań inwestycyjnych, w tym inicjowanie i prowadzenie rad budowy, narad koordynacyjnych, spotkań z mieszkańcami,

c) Dokonywanie odbiorów częściowych, końcowych i przeglądów gwarancyjnych wykonanych

zadań inwestycyjnych,

d) Dokonywanie weryfikacji i kontroli wszelkiej dokumentacji stanowiącej podstawę do odbioru inwestycji w szczególności kosztorysów powykonawczych, operatów odbiorowych.

e) Sprawdzenie terminowości przedkładania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

f) Rozliczanie zadań inwestycyjnych w zakresie finansowym ( zaliczki, płatności częściowe, dofinansowania, pomoc finansowa i rzeczowa i dotacje) oraz rzeczowym i przekazywanie ich
w użytkowanie i eksploatację,

g) Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na realizację wszystkich zadań realizowanych przez wydział zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i regulaminem ich udzielania,

h) Przygotowywanie umów na zadania realizowane przez wydział, w tym: dokumentację projektowo - kosztorysową, roboty budowlane, nadzory inwestorskie,

i) Przygotowanie wniosków dotyczących wprowadzania zmian w zakresie finansowania zadań inwestycyjnych ujętych w budżecie powiatu lub wieloletnich programach inwestycyjnych,

j) Pozyskiwanie informacji w zakresie możliwości finansowania rozwoju powiatu i inwestycji z funduszy Unii Europejskiej, europejskich mechanizmów finansowych oraz środków krajowych,

k) Sporządzanie wniosków i aplikacji o przyznanie środków na realizację projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych,

l) Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do podpisania umów o dofinansowanie projektów,

m) sprawdzanie i weryfikacja umów o dofinansowanie zadań inwestycyjnych w szczególności ścisła kontrola zgodności i terminowości zarówno przebiegu procesu inwestycyjnego jak i spełnienia wymogów wynikających z tychże umów

n) rozliczanie przyznanych kredytów, pożyczek, pomocy finansowej i rzeczowej oraz dotacji na zadania inwestycyjne,

o) wykonywanie sprawozdań w zakresie:
- wykonania budżetu powiatu w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych,
- prowadzonych postępowań o udzielanie zamówień publicznych,
- pozyskanych środków zewnętrznych - w trakcie realizacji inwestycji po ich zakończeniu oraz w okresie trwałości projektu.

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys zawodowy (CV),
  2. List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
  3. Kwestionariusz osobowy – według załączonego wzoru,
  4. podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  5. podpisane oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
  6. kserokopie świadectw i dokumentów stwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje i umiejętności. Oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
  7. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy – świadectwa pracy, zaświadczenia. Oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
  8. podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb przeprowadzenia  procesu rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Rykach zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. L 119 z 04.05.2016r.) , dalej zwanym RODO i ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)”.
  10. podpisana Klauzula Informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Rykach
    w celu rekrutacji i zatrudniania (klauzula informacyjna w załączniku),
  11. w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez biuro tłumaczeń, bądź tłumacza przysięgłego.
Warunki pracy

Informacja o warunkach pracy:                                                                                                                       

1) miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Rykach, 08-500 Ryki, ul. Leona Wyczółkowskiego 10A,

2) wymiar czasu pracy: pełny etat (40 godzin tygodniowo),

3) charakter pracy: praca biurowa, obsługa monitorów ekranowych powyżej 4 godz.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu maju 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Rykach,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Miejsce i termin składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy złożyć w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Rykach albo przesłać poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego albo przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Rykach, ul. Leona Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych i inwestycji w Wydziale Rozwoju i Zarządzania Mieniem Powiatu Starostwa Powiatowego w Rykach przy ul. Leona Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki” do dnia 1 lipca 2024 r.

Uwagi

Pozostałe informacje dotyczące naboru:

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (do 6 miesięcy). W czasie trwania umowy o pracę organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane,

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spryki.bip.lubelskie.pl) oraz na Tablicy Ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Rykach przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Załączniki
  • pdf 0,53 MB pobrano: 24 razy
  • pdf 178 KB pobrano: 281 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Justyna Noworol
    Dodano do BIP dnia 18-06-2024 13:23:25