Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Rykach

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

wieloosobowe stanowisko ds. wynagrodzeń w Wydziale Finansowym - 1 etat

Symbol oferty
OR.2110.1.2025
Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Rykach ul.Leona Wyczółkowskiego 10a 08-500 Ryki
Data ogłoszenia
2025-03-18
Termin składania dokumentów
2025-03-28
Wymagane wykształcenie

a) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym (preferowane ekonomiczne, administracyjne) 

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania niezbędne:

a)       obywatelstwo polskie;

b)       pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

c)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe;

d)       nieposzlakowana opinia;

e)  wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym (preferowane ekonomiczne, administracyjne),

f)        co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w naliczaniu wynagrodzeń, 

g)       stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

 

2.  Wymagania dodatkowe:

a)       Biegła obsługa komputera – Pakiet Office( Word, Exell ), Internet,

b)       Umiejętność obsługi urządzeń biurowych np: fax, ksero, skaner itp,

c)       znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, o rachunkowości, prawa podatkowego, przepisów
z zakresu ubezpieczeń społecznych i świadczeń z ZUS, w tym dotyczących PFRON i PPK;

d)       Umiejętność pracy w zespole, jak również samodzielnie,

e)       Umiejętność szybkiego konstruowania wniosków, formułowania samodzielnych ocen

f)        Łatwość nawiązywania kontaktów.

Zakres obowiązków

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 

  • Obsługa programu kadrowo – płacowego,
  • Sporządzanie miesięcznej listy wynagrodzeń oraz świadczeń wynikających z ustaw, Kodeksu Pracy dla pracowników w terminach ustalonych w regulaminie.
  • Sporządzanie listy wynagrodzeń dla członków komisji: lekarskiej i poborowej.
  • Rozliczanie umów o dzieło, umów-zlecenie zawartych z osobami fizycznymi.
  • Prowadzenie osobistych kartotek wynagrodzeń zgodnie z przepisami.
  • Prowadzenie rozliczeń z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym w terminach i formie określonych w odrębnych przepisach.
  • Sporządzanie rocznej informacji dla pracowników oraz pozostałych osób fizycznych o uzyskanych dochodach.
  • Prowadzenie rozliczeń z tytułu składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z ZUS.
  • Sporządzanie informacji dla osób ubezpieczonych.
  • Wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników.
  • Przygotowywanie dokumentacji emerytalno-rentowej dla pracowników.
  • Sporządzanie sprawozdań statystycznych z funduszu płac.
  • Sporządzanie miesięcznych zestawień wypłacanych wynagrodzeń z podziałem według klasyfikacji budżetowej.
  • Sporządzanie przelewów zobowiązań z rachunku jednostki na rachunki pracowników z tytułu wynagrodzeń, umów zleceń i o dzieło, z tytułu diet radnych, konta ZUS z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i fundusz pracy, konto Urzędu Skarbowego z tytułu podatku od osób fizycznych i innych potrąceń (zajęć komorniczych, KZP, pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS, PPK, dobrowolne ubezpieczenie itp.).
  • Kontrola formalna i rachunkowa dokumentów płacowych.
  • Sporządzanie deklaracji miesięcznych i rocznej wpłat na PFRON.
  • Bieżąca analiza funduszu płac oraz sporządzanie wniosków w sprawie zmian w zatwierdzonym planie finansowym jednostki.
  • Bieżąca analiza funduszu plac finansowanych dotacjami w celu rocznego rozliczenia dotacji.
  • Prowadzenie imiennych kartotek udzielonych świadczeń z ZFŚS.
  • Ewidencja dofinansowania z ZFŚS do celów pobrania podatku dochodowego od osób fizycznych.
  • kontrola formalna i rachunkowa dokumentów finansowych jednostki,
  • weryfikacja kontrahentów w białej liście podatników VAT,
  • terminowe regulowanie zobowiązań jednostki w formie bezgotówkowej (przelew bankowy lub przelew bankowy z zastosowanie mechanizmu podzielonej płatności),
  • bieżąca kontrola wydatków z planem wydatków według podziałki klasyfikacji budżetowej,
  • kontrola podległych jednostek i szkół niepublicznych,
  • Prowadzenie teczek z dokumentami według rzeczowego wykazu akt,
  • Przygotowanie dokumentacji płacowej do przekazania do archiwum zakładowego,
  • Możliwość wykonywania innych zadań zleconych w ramach Wydziału Finansowego.
Wymagane dokumenty

4.       Wymagane dokumenty:

1.       Życiorys zawodowy (CV),

2.       List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,

3.       Kwestionariusz osobowy – według załączonego wzoru,

4.       podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

5.       podpisane oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,

6.       kserokopie świadectw i dokumentów stwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje i umiejętności. Oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej,

7.       kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy – świadectwa pracy, zaświadczenia. Oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej,

8.       podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

9.       podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem,

10.    oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb przeprowadzenia  procesu rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Rykach zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. L 119 z 04.05.2016 r.) , dalej zwanym RODO i ustawą
z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135 t.j.)”.

11.    podpisana Klauzula Informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Rykach
w celu rekrutacji i zatrudniania (klauzula informacyjna w załączniku),

12.    w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez biuro tłumaczeń, bądź tłumacza przysięgłego.

Warunki pracy

5. Informacja o warunkach pracy:                                                                                                                       

1) miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Rykach, 08-500 Ryki, ul. Leona Wyczółkowskiego 10A,

2) wymiar czasu pracy: pełny etat (40 godzin tygodniowo),

3) charakter pracy: praca biurowa, obsługa monitorów ekranowych powyżej 4 godz., obsługa sprzętu

     biurowego,

4) praca w zespole,

5) warunki wynagradzania według obowiązującego Regulaminu wynagrodzenia,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu lutym 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Rykach,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

7. Miejsce i termin składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy złożyć w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Rykach albo przesłać poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego albo przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Rykach, ul. Leona Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki z dopiskiem: „Nabór na wieloosobowe stanowisko ds. wynagrodzeń w Wydziale Finansowym Starostwa Powiatowego w Rykach przy ul. Leona Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki” do dnia 28 marca 2025 r. do godz. 12:00

Uwagi

8. Pozostałe informacje dotyczące naboru:

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (do 6 miesięcy). W czasie trwania umowy o pracę organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane,

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spryki.bip.lubelskie.pl) oraz na Tablicy Ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Rykach przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Załączniki
  • pdf 0,53 MB pobrano: 22 razy
  • pdf 183 KB pobrano: 197 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Justyna Noworol
    Dodano do BIP dnia 18-03-2025 14:58:33